Informacje o stronach
Na naszym portalu dużo uwagi poświęcimy technologii. Trzeba jednak pamiętać, że nawet najbardziej wyrafinowane rozwiązanie technologiczne jest tylko narzędziem. Twoim celem nie jest przecież jego zastosowanie. Najważniejsza jest jak najlepsza obsługa klientów bankowych i nawiązywanie długotrwałych relacji. Jesteśmy przekonani, że właśnie to daje bankowi największe możliwości zbudowania przewagi konkurencyjnej. A technologia może to zadanie po prostu bardzo ułatwić.
Co to za portal?

Inne tematy
-
Nowatorskie wdrożenie samoobsługowych wpłat bilonu w NBP laureatem prestiżowej nagrody
-
Czy przepisy nakazujące zabezpieczanie bankomatów pomogą sieciom bankomatów, czy wręcz przeciwnie?
-
Jakie zmiany może przynieść strategia gotówkowa opracowywana pod kierunkiem NBP?
-
Czy Prezes NBP ma podstawy do planowania intensywnych działań w obronie gotówki?
-
Czy pandemia koronawirusa unicestwi obrót gotówkowy?
-
Czy posługując się gotówką faktycznie możemy zarazić się koronawirusem?
-
Wyniki badań potwierdzają – gotówka jest tania i szybka w użyciu
-
Czy ekonomia współdzielenia będzie przyszłością obiegu gotówki? (cz. IV)
-
Obieg gotówki – czy cash back stanie się jego istotną częścią?(cz. III)
-
Obieg gotówki – przesłanki kolejnych zmian (cz. II)
TAGI
prognozy
sprzedaż usług bankowych
biometria
RBR
QR code
zarządzanie projektem
sztuczna inteligencja
firmy retail
bankowość internetowa
cash processing
digital signage
fraudy
projekty placówek
sortery gotówki
Assisted Self Service
nowe technologie
usprawnienie obsługi klientów
bankomaty recyklingowe
automaty kasjerskie
kioski i terminale samoobsługowe
liczarki
recykler kasjerski
zarządzanie gotówką
CDS
wpłatomaty
zarządzenie NBP
bank otwarty
samoobsługa
konferencja ICCOS EMEA
operacje gotówkowe
koronawirus
karty bankowe
Remote Cash Capture
banknoty
bankomaty
aplikacje multivendor
cash back
cash in transit
inteligentne sejfy
banki spółdzielcze
Video banking
badanie satysfakcji klientów
płatności mobilne
bankowość wielokanałowa
omnichannel