Dlaczego AutomatykaBankowa.pl?
Na naszym portalu dużo uwagi poświęcimy technologii. Trzeba jednak pamiętać, że nawet najbardziej wyrafinowane rozwiązanie technologiczne jest tylko narzędziem. Twoim celem nie jest przecież jego zastosowanie. Najważniejsza jest jak najlepsza obsługa klientów bankowych i nawiązywanie długotrwałych relacji. Jesteśmy przekonani, że właśnie to daje bankowi największe możliwości zbudowania przewagi konkurencyjnej. A technologia może to zadanie po prostu bardzo ułatwić.
Co to za portal?
Inne tematy
- Jakie zmiany dla uczestników polskiego rynku obsługi gotówki oznacza implementacja unijnej dyrektywy CER?
- Recyklery mają bardzo dużo do zaoferowania sieciom handlowym
- Czy za brak systemu zabezpieczenia bankomatów już wkrótce będzie można trafić do więzienia?
- Nowatorskie wdrożenie samoobsługowych wpłat bilonu w NBP laureatem prestiżowej nagrody
- Czy przepisy nakazujące zabezpieczanie bankomatów pomogą sieciom bankomatów, czy wręcz przeciwnie?
- Jakie zmiany może przynieść strategia gotówkowa opracowywana pod kierunkiem NBP?
- Czy Prezes NBP ma podstawy do planowania intensywnych działań w obronie gotówki?
- Czy pandemia koronawirusa unicestwi obrót gotówkowy?
- Czy posługując się gotówką faktycznie możemy zarazić się koronawirusem?
- Wyniki badań potwierdzają – gotówka jest tania i szybka w użyciu
TAGI
karty bankowe
banknoty
CDS
bank otwarty
automaty kasjerskie
sortery gotówki
sztuczna inteligencja
wpłatomaty
firmy retail
operacje gotówkowe
projekty placówek
nowe technologie
cash processing
konferencja ICCOS EMEA
samoobsługa
QR code
zarządzanie projektem
bankowość internetowa
Remote Cash Capture
cash back
bankomaty
zarządzanie gotówką
cash in transit
bankomaty recyklingowe
inteligentne sejfy
digital signage
Video banking
kioski i terminale samoobsługowe
omnichannel
Assisted Self Service
recykler kasjerski
fraudy
zarządzenie NBP
usprawnienie obsługi klientów
banki spółdzielcze
prognozy
bankowość wielokanałowa
płatności mobilne
aplikacje multivendor
badanie satysfakcji klientów
sprzedaż usług bankowych
RBR
koronawirus
liczarki
biometria