Newsletter + dodatkowe materiały

Witaj Subskrybent

Przesyłamy artykuły zamieszczone lub zaktualizowane w ostatnim czasie na Portalu Automatyka Bankowa.

Załączamy również dodatkowe materiały związane z artykułami.

Jeśli chciałbyś przekazać nam jakiekolwiek oczekiwania dotyczące tematyki poruszanej na Portalu, prosimy o mail na adres redakcja@automatykabankowa.pl (lub zadzwoń 504 143 524). Chcemy rozwijać Portal tak, aby był jak najbardziej dostosowany do Twoich potrzeb. Za wszelkie Twoje sugestie będziemy się rewanżować niespodziankami.

Życzymy miłej lektury!

Redakcja

 

Wdrażanie strategii opartej o wielokanałową dystrybucję usług dla coraz większej liczby banków nie jest już dalekosiężnym planem, ale koniecznością. Jedną z głównych przyczyn takiej sytuacji jest zwiększająca się w szybkim tempie popularność zdalnych kanałów dostępu do usług. Dywersyfikowanie metod udostępniania usług i dostosowanie w nich oferty do klientów staje się dzisiaj dla banków kluczem do osiągania sukcesów. Tym bardziej, że misją banku nie powinno być tylko sprzedawanie produktów, ale również budowanie relacji. W jaki sposób robią to liderzy takich rozwiązań?

Omnichannel w bankowości staje się standardem

 

Pod koniec czerwca NBP przedstawił kolejne informacje uszczegóławiające sposób wprowadzenia w życie regulacji określonych w zarządzeniu 19/2016, m.in. w zakresie raportowania. Przedstawione założenia potwierdziły również wszystkie informacje przedstawione w artykule zamieszczone w marcu na Portalu Automatyka Bankowa.

Jak raportować przetwarzanie gotówki zgodnie z nowymi wymogami NBP? – nowe informacje

 

Dodatkowe materiały:

Artykuł: Omnichannel underpins ongoing growth in multivendor ATM software

Artykuł: From siloed to seamless: Omnichannel banking by the numbers

Możliwość komentowania została zablogowana.