Informacje o stronach
Na naszym portalu dużo uwagi poświęcimy technologii. Trzeba jednak pamiętać, że nawet najbardziej wyrafinowane rozwiązanie technologiczne jest tylko narzędziem. Twoim celem nie jest przecież jego zastosowanie. Najważniejsza jest jak najlepsza obsługa klientów bankowych i nawiązywanie długotrwałych relacji. Jesteśmy przekonani, że właśnie to daje bankowi największe możliwości zbudowania przewagi konkurencyjnej. A technologia może to zadanie po prostu bardzo ułatwić.
Co to za portal?

Inne tematy
-
Czy za brak systemu zabezpieczenia bankomatów już wkrótce będzie można trafić do więzienia?
-
Nowatorskie wdrożenie samoobsługowych wpłat bilonu w NBP laureatem prestiżowej nagrody
-
Czy przepisy nakazujące zabezpieczanie bankomatów pomogą sieciom bankomatów, czy wręcz przeciwnie?
-
Jakie zmiany może przynieść strategia gotówkowa opracowywana pod kierunkiem NBP?
-
Czy Prezes NBP ma podstawy do planowania intensywnych działań w obronie gotówki?
-
Czy pandemia koronawirusa unicestwi obrót gotówkowy?
-
Czy posługując się gotówką faktycznie możemy zarazić się koronawirusem?
-
Wyniki badań potwierdzają – gotówka jest tania i szybka w użyciu
-
Czy ekonomia współdzielenia będzie przyszłością obiegu gotówki? (cz. IV)
-
Obieg gotówki – czy cash back stanie się jego istotną częścią?(cz. III)
TAGI
sortery gotówki
bankowość wielokanałowa
samoobsługa
biometria
automaty kasjerskie
banknoty
omnichannel
bank otwarty
aplikacje multivendor
inteligentne sejfy
digital signage
operacje gotówkowe
projekty placówek
konferencja ICCOS EMEA
RBR
QR code
prognozy
fraudy
Video banking
banki spółdzielcze
recykler kasjerski
sprzedaż usług bankowych
bankomaty
wpłatomaty
liczarki
bankomaty recyklingowe
zarządzanie gotówką
kioski i terminale samoobsługowe
Remote Cash Capture
zarządzenie NBP
CDS
płatności mobilne
sztuczna inteligencja
karty bankowe
cash back
firmy retail
cash in transit
bankowość internetowa
Assisted Self Service
koronawirus
cash processing
nowe technologie
zarządzanie projektem
badanie satysfakcji klientów
usprawnienie obsługi klientów