Informacje o stronach
Na naszym portalu dużo uwagi poświęcimy technologii. Trzeba jednak pamiętać, że nawet najbardziej wyrafinowane rozwiązanie technologiczne jest tylko narzędziem. Twoim celem nie jest przecież jego zastosowanie. Najważniejsza jest jak najlepsza obsługa klientów bankowych i nawiązywanie długotrwałych relacji. Jesteśmy przekonani, że właśnie to daje bankowi największe możliwości zbudowania przewagi konkurencyjnej. A technologia może to zadanie po prostu bardzo ułatwić.
Co to za portal?

Inne tematy
-
Nowatorskie wdrożenie samoobsługowych wpłat bilonu w NBP laureatem prestiżowej nagrody
-
Czy przepisy nakazujące zabezpieczanie bankomatów pomogą sieciom bankomatów, czy wręcz przeciwnie?
-
Jakie zmiany może przynieść strategia gotówkowa opracowywana pod kierunkiem NBP?
-
Czy Prezes NBP ma podstawy do planowania intensywnych działań w obronie gotówki?
-
Czy pandemia koronawirusa unicestwi obrót gotówkowy?
-
Czy posługując się gotówką faktycznie możemy zarazić się koronawirusem?
-
Wyniki badań potwierdzają – gotówka jest tania i szybka w użyciu
-
Czy ekonomia współdzielenia będzie przyszłością obiegu gotówki? (cz. IV)
-
Obieg gotówki – czy cash back stanie się jego istotną częścią?(cz. III)
-
Obieg gotówki – przesłanki kolejnych zmian (cz. II)
TAGI
Remote Cash Capture
sprzedaż usług bankowych
karty bankowe
bankowość internetowa
zarządzanie projektem
digital signage
liczarki
banki spółdzielcze
prognozy
operacje gotówkowe
projekty placówek
aplikacje multivendor
omnichannel
bank otwarty
RBR
płatności mobilne
konferencja ICCOS EMEA
biometria
badanie satysfakcji klientów
koronawirus
fraudy
QR code
bankomaty recyklingowe
cash processing
kioski i terminale samoobsługowe
samoobsługa
recykler kasjerski
wpłatomaty
zarządzanie gotówką
cash in transit
usprawnienie obsługi klientów
sortery gotówki
Assisted Self Service
zarządzenie NBP
nowe technologie
bankomaty
CDS
inteligentne sejfy
bankowość wielokanałowa
automaty kasjerskie
Video banking
firmy retail
cash back
sztuczna inteligencja
banknoty