Newsletter + dodatkowe materiały

Witaj Subskrybent

Przesyłamy artykuły zamieszczone w ostatnim czasie na Portalu Automatyka Bankowa.

Załączamy również dodatkowe materiały związane z artykułami.

Jeśli chciałbyś przekazać nam jakiekolwiek oczekiwania dotyczące tematyki poruszanej na Portalu, prosimy o mail na adres redakcja@automatykabankowa.pl (lub zadzwoń 504 143 524). Chcemy rozwijać Portal tak, aby był jak najbardziej dostosowany do Twoich potrzeb. Za wszelkie Twoje sugestie będziemy się rewanżować niespodziankami.

Życzymy miłej lektury!

Redakcja

 

Ukazał się interesujący raport „Płatności cyfrowe 2016”. W raporcie zaprezentowano obecne podejście Polaków do płatności cyfrowych. Badanie zrealizowała Izba Gospodarki Elektronicznej we współpracy z Mobile Institute i GoMobi.pl pod patronatem Narodowego Banku Polskiego i polskiego oddziału Visy. Zaskakującym wnioskiem płynącym z raportu jest fakt, że większość Polaków nadal nie kupuje produktów używając Internetu. Jeśli już zdecydujemy się na taki krok, to za zakupy najczęściej płacimy gotówką.

Gotówka w zakupach internetowych wciąż ważna

 

Coraz więcej banków na świecie i w Polsce stosuje automatyzację w przyjmowaniu depozytów jako metodę zwiększania stopnia wykorzystania kanałów samoobsługowych. Jednocześnie wpłaty automatyczne mają oszczędzać czas klientom i personelowi. Główny jednak cel zastosowania to zmniejszenie kosztów obsługi klientów. Czy faktycznie samoobsługowe wpłaty przynoszą tak wiele korzyści?

Automatyzacja depozytu staje się istotnym elementem strategii oszczędnościowych banków

 

Na świecie placówki bankowe przechodzą obecnie wielkie przemiany. W wielu krajach banki realizują działania, które mają dostosować oddziały do zmieniających się preferencji klientów w korzystaniu z usług bankowych. Zmiany dotyczą nie tylko liczby placówek w sieciach, ale też podejścia do świadczenia usług. W coraz większym zakresie stosuje się rozwiązania automatyzujące obsługę i nowatorskie usługi. Wciąż jednak aktualne pozostaje pytanie: jaki ma być charakter placówki przyszłości i jaką ma pełnić rolę żeby wciąż pozostawała atrakcyjna dla różnych grup klientów?

Placówki bankowe – Quo vadis?

 

Dodatkowe materiały:

Artykuł: 3 keys to successful branch transformation

Artykuł: What Retail Businesses Should Know about the Costs of Handling Cash

 

Możliwość komentowania została zablogowana.

 

  • Co to za portal?

  • TALEMAX - Przyszłość Technologii BankowychWspiera nas:

    Chcesz wiedzieć więcej?
    Zapisz się na newsletter

    Będziesz otrzymywał nie tylko informacje o wpisach, ale również dodatkowe, niepublikowane na portalu materiały. Sam zdecyduj czy podać swój mail prywatny czy służbowy. Portal Automatyka Bankowa użyje go jedynie w celu wysyłania raz w miesiącu newslettera z informacjami o nowych wpisach i materiałach. Nie wysyłamy żadnych innych maili.