Newsletter + dodatkowe materiały
Witaj Subskrybent
Przesyłamy artykuły zamieszczone w ostatnim czasie na Portalu Automatyka Bankowa.
Załączamy również dodatkowe materiały związane z artykułami.
Jeśli chciałbyś przekazać nam jakiekolwiek oczekiwania dotyczące tematyki poruszanej na Portalu, prosimy o mail na adres redakcja@automatykabankowa.pl (lub zadzwoń 504 143 524). Chcemy rozwijać Portal tak, aby był jak najbardziej dostosowany do Twoich potrzeb. Za wszelkie Twoje sugestie będziemy się rewanżować niespodziankami.
Życzymy miłej lektury!
Redakcja
Ukazał się interesujący raport „Płatności cyfrowe 2016”. W raporcie zaprezentowano obecne podejście Polaków do płatności cyfrowych. Badanie zrealizowała Izba Gospodarki Elektronicznej we współpracy z Mobile Institute i GoMobi.pl pod patronatem Narodowego Banku Polskiego i polskiego oddziału Visy. Zaskakującym wnioskiem płynącym z raportu jest fakt, że większość Polaków nadal nie kupuje produktów używając Internetu. Jeśli już zdecydujemy się na taki krok, to za zakupy najczęściej płacimy gotówką.
Gotówka w zakupach internetowych wciąż ważna
Coraz więcej banków na świecie i w Polsce stosuje automatyzację w przyjmowaniu depozytów jako metodę zwiększania stopnia wykorzystania kanałów samoobsługowych. Jednocześnie wpłaty automatyczne mają oszczędzać czas klientom i personelowi. Główny jednak cel zastosowania to zmniejszenie kosztów obsługi klientów. Czy faktycznie samoobsługowe wpłaty przynoszą tak wiele korzyści?
Automatyzacja depozytu staje się istotnym elementem strategii oszczędnościowych banków
Na świecie placówki bankowe przechodzą obecnie wielkie przemiany. W wielu krajach banki realizują działania, które mają dostosować oddziały do zmieniających się preferencji klientów w korzystaniu z usług bankowych. Zmiany dotyczą nie tylko liczby placówek w sieciach, ale też podejścia do świadczenia usług. W coraz większym zakresie stosuje się rozwiązania automatyzujące obsługę i nowatorskie usługi. Wciąż jednak aktualne pozostaje pytanie: jaki ma być charakter placówki przyszłości i jaką ma pełnić rolę żeby wciąż pozostawała atrakcyjna dla różnych grup klientów?
Dodatkowe materiały:
Artykuł: 3 keys to successful branch transformation
Co to za portal?
Inne tematy:
- Jakie zmiany dla uczestników polskiego rynku obsługi gotówki oznacza implementacja unijnej dyrektywy CER?
- Recyklery mają bardzo dużo do zaoferowania sieciom handlowym
- Czy za brak systemu zabezpieczenia bankomatów już wkrótce będzie można trafić do więzienia?
- Nowatorskie wdrożenie samoobsługowych wpłat bilonu w NBP laureatem prestiżowej nagrody
- Czy przepisy nakazujące zabezpieczanie bankomatów pomogą sieciom bankomatów, czy wręcz przeciwnie?
- Jakie zmiany może przynieść strategia gotówkowa opracowywana pod kierunkiem NBP?
- Czy Prezes NBP ma podstawy do planowania intensywnych działań w obronie gotówki?
- Czy pandemia koronawirusa unicestwi obrót gotówkowy?
- Czy posługując się gotówką faktycznie możemy zarazić się koronawirusem?
- Wyniki badań potwierdzają – gotówka jest tania i szybka w użyciu