Ciekawe linki (część IV)

Przedstawiamy kolejną część cyklu, w którym prezentujemy  ciekawe artykuły i informacje związane z bankowością z innych portali. W tej części polecamy bardzo interesujący artykuł charakteryzujący etapy projektów, których celem jest wdrożenie z sukcesem kiosków informacyjnych. Zachęcamy również do przeczytania artykułu opisującego nowatorskie wykorzystanie bankomatów w programach lojalnościowych.

 

Jak długo może trwać wdrożenie kiosków informacyjnych w instytucji (selfserviceword.com) ?

Artykuł z portalu selfserviceword.com przedstawia zagadnienia, które mają wpływ na czas trwania i złożoność projektów związanych z wdrożeniem kiosków informacyjnych. Szczególnie polecamy go czytelnikom, którzy mogą uczestniczyć w tworzeniu lub rozwoju sieci tego typu urządzeń. Autor scharakteryzował najważniejsze etapy i czynniki, które mają wpływ na sukces implementacji kiosków z oprogramowaniem.

How long does it take to roll out a kiosk system?

 

Bankomaty zwiększają skuteczność programów lojalnościowych (atmmarketplace.com)

Programy lojalnościowe stają się coraz bardziej popularne i ważne dla firm kierujących swoje produkty do klientów detalicznych. Programy takie mają też swoje ograniczenia. Poniższy artykuł z portalu atmmarketplace.com przedstawia nową strategię marketingową programów opracowaną przez Payment Alliance International. Głównym jej założeniem jest włączenie bankomatów do programów lojalnościowych, co daje firmom detalicznym szereg nowych możliwości i korzyści.

How the ATM may help retailers win hearts

Dodaj komentarz

 

  • Co to za portal?

  • TALEMAX - Przyszłość Technologii Bankowych

    Chcesz wiedzieć więcej?
    Zapisz się na newsletter

    Będziesz otrzymywał nie tylko informacje o wpisach, ale również dodatkowe, niepublikowane na portalu materiały. Sam zdecyduj czy podać swój mail prywatny czy służbowy. Portal Automatyka Bankowa użyje go jedynie w celu wysyłania raz w miesiącu newslettera z informacjami o nowych wpisach i materiałach. Nie wysyłamy żadnych innych maili.